Przewód czarno czerwony wychodzący z silnika podpiąc do biało czarnego przy module
Przewód czarny wychodzący z silnika podłączyc do ramy * do masy pojazdu Przewód czarny wychodzący z modułu podłączyc do masy Przewód biało czerwony z silnika do biało czerwonego przy module pomaranczowy z modułu podpiąc do pomaranczowego przy cewce wysokiego napiecia Cewka ma byc połączona z masą * przykrecona do ramy
niebieski wychodzący z silnika to kontrolka luzu* aby działała podłączyc jej koniec do zarówki a drugi koniec zarowki do + na akumulatorze
stacyjka posiada dwa obwody czyli 4 kable. jeden obwód wpinasz np miedzy cewke wn a moduł" pomaranczowy przewód poprostu rozdzielasz stacyjką i tak masz włączanie i wyłączanie zapłonu.. Drugi obwód bedzie załączał podświetlenie i tylna lampe. akumulator wkładasz na miejsce. od minusa podłączasz przewód odrazu na sztywno do ramy czyli do masy, a od plusa robisz trójnik z kabli najpierw na jednym bezpiecznik a za bezpiecznikiem ma byc regulator napiecia.przewód biały z zapłonu to ładowanie do regulatora. regulator tez musi miec odciąg na mase. Teraz od tego trojnika z aku ciągniesz sobie kabel az do stacyjki i podłączasz do drugiego obwodu czyli od wszytskich lampek podswietlenie po jednym a drugie konce do masy. tym obwodem bedziesz załączał lampe tył i podswietlenie zegarów. Po przełączeniu kluczyka bedzie załązcenie dwoch obwodów. jak masz chwile i dostep do skypa to zrobie to za ciebie twoimi rekoma zdalnie.
mogą wychodzic z niego dwa przewody. potrzebujesz tylko raz przerwac obwód zeby było gaszenie , stacyjka to takie włacznik tylko ze podwójny załącza dwa lub wiecej obwodów. Mozesz zrobic tak ze dajesz włącznik na odcięcie zapłonu i juz. np jak ten stop engine w manetce. pojedynczy przełącznik , a światła i reszta załączasz osobnym włącznikiem jesli nie posiadasz stacyjki.
Mozesz użyc tego przełącznika do przerwania obwodu zapłonu na manetce
kontorlka luzu : niebieski przewód wychodzący z silnika podłączasz do zarowki w zegarach N a drugi koniec zarówki do + na akumulatorze. jak wbijasz luz to kontrolka świeci
czujnik temperatury :
jak zdejmiesz zegary to od czujnika wychodzą 3 przewody Jeden zielony chyba i dwa brązowy i niebieski/.// nie sugeruj sie kolorami bo u mnie takie były. Jeden ten jak by centralny u mnie był zielony podłączasz do czujnika na głowicy a pozostałe dwa jeden to + z aku a drugi do masy nie pamietam ktory był gdzie ale jak podłaczysz na odwrot to nic sie nie stanie
z czujnikiem i luzem już rozumiem a ci\oz przełącznikiem jeden kabel wpinam między cewke a moduł czyli w ten pomarańczowy kabel a gdzie podłączyc drugi koniec od przełącznika? do masy?
poprostu rozetnij przewód pomaranczowy lub ktory kolwiek z modułu i masz 2 przewody tam wstawiasz włącznik dwa przewody z włącznika do tych przecietych. i masz odcięcie.
Hmm... napewno jeden do masy , drugi do przewodu żółto czerownego wychodzącego z zapłonu a trzeci do + na akumulatorze... Szczerze , moj poleciał prosto w śmietnik. miałem założony od chinskiego skutera 4 pinowy. poszukaj gdzies w necie... ale wydaje mi sie ze patrzac na piny to dwa sa ułozone rownolegle do siebie a jeden prostopadle | | pierwszy od lewej do żołto czerownego , drugi do + na aku a ten trzeci lezący na płasko __ do masy. gdyby ładowania nie było to zamien na odwrot ten zołto czerowny z tym co idzie do aku. nie zaszkodzi mi odwrotne podłączenie
Dzisiaj dopiero wziołem sie za podłączanie i tak patrzyłem na pozostałości po mojej elektryce i patrząc na regulator to pierwszy od lewej wychodzi żółto cerwony kabel i idzie do żółto czerwonego z silnika, drugi to czerwony do aku a trzeci leżący na płasko to białi i idzie do białego wychodzącego z silnika cze przypadkiem nie trzeba tego tak podłączyc? bo jak podłączyłem tak jak ty napisałeś to niema łądowania. dodam jeszcze że do regulatora byłprzykręcony czarny kabel to może ten ma byc do masy?
jest kilka wersji tych regulatorów... mozliwe ze tak jak jest u ciebie to jest dobrze. regulator moze miec mase na obudowie . żołto czerwony z silnika to światła a biały ładowanie. czerwony do aku pod plus i powinno działać
Podłączyłem to tak i teraz już jest łądowanie. a jak jeszcze podłączyć żarówke od podświetlania zegarów? jeden do + a drugi do masy? bo teraz podłączyłe sobie jeden do niebieskiego od luzu a drugi do + a jak wiadomo świeci się tylko na luzie a chciałbym żeby sie cały czas świeciło.
swiatła to żołto czerowny wychodzacy z silnika. Z przełącznika od zmiany świateł masz 3 przewody środkowy jako wprowadzający i dwa jeden od długich a drugi od krotkich. te dwa podłaczasz do dwoch włókiem zarowki a ten żołto czerwony jako srodkowy. Przełaczajac zmieniasz tylko zamkniecie obwodu . środek+długie lub środek+ krotkie Włącz i wyłacz swiatła sobie odpusc bo to i tak nie przydatne. masz obowiazek jazdy na swiatłach cały rok. W dt jak masz wszytsko ogarniete to dodatkowy opor zarowki przy kopaniu nie robi roznicy w zapalaniu
jak podłaczysz tył pozycje i przod radem to mozesz olac regulator. przod 35W tył 21W i śmigasz normalnie przy minimum okablowania chyba ze chcesz przod z cewki i tył z aku to reg by sie przydał