Forum Yamahadt.iq24.pl moduły dt 80 tuning serwis porady zdejmowanie blokad, giełda.Yamaha DT 125, DT 80,DT 50.serwisówki DT pytania i odpowiedzi . Motocykle i Motorowery Yamaha
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ELEKTRYKA » YAMAHA DT 80 - SCHEMAT PODŁĄCZENIA ELEKTRYKI NA KRÓTKO. SAM ZAPŁON

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Yamaha DT 80 - schemat podłączenia elektryki na krótko. Sam zapłon

  
Kori
15.09.2012 16:16:30
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1009671
Od: 2012-9-15
Przewód czarno czerwony wychodzący z silnika podpiąc do biało czarnego przy module

Przewód czarny wychodzący z silnika podłączyc do ramy * do masy pojazdu
Przewód czarny wychodzący z modułu podłączyc do masy
Przewód biało czerwony z silnika do biało czerwonego przy module
pomaranczowy z modułu podpiąc do pomaranczowego przy cewce wysokiego napiecia
Cewka ma byc połączona z masą * przykrecona do ramy

niebieski wychodzący z silnika to kontrolka luzu* aby działała podłączyc jej koniec do zarówki a drugi koniec zarowki do + na akumulatorze
  
karol09
02.11.2012 16:02:05
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1042372
Od: 2012-9-23
A jak do tego podłoczyc stacyjke, regulator napięcia i akumlator?
  
Kori
02.11.2012 20:53:04
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1042584
Od: 2012-9-15
stacyjka posiada dwa obwody czyli 4 kable. jeden obwód wpinasz np miedzy cewke wn a moduł" pomaranczowy przewód poprostu rozdzielasz stacyjką i tak masz włączanie i wyłączanie zapłonu.. Drugi obwód bedzie załączał podświetlenie i tylna lampe. akumulator wkładasz na miejsce. od minusa podłączasz przewód odrazu na sztywno do ramy czyli do masy, a od plusa robisz trójnik z kabli najpierw na jednym bezpiecznik a za bezpiecznikiem ma byc regulator napiecia.przewód biały z zapłonu to ładowanie do regulatora. regulator tez musi miec odciąg na mase. Teraz od tego trojnika z aku ciągniesz sobie kabel az do stacyjki i podłączasz do drugiego obwodu czyli od wszytskich lampek podswietlenie po jednym a drugie konce do masy. tym obwodem bedziesz załączał lampe tył i podswietlenie zegarów. Po przełączeniu kluczyka bedzie załązcenie dwoch obwodów. jak masz chwile i dostep do skypa to zrobie to za ciebie twoimi rekoma zdalnie.
  
karol09
03.11.2012 08:02:08
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1042717
Od: 2012-9-23
a jak bym chciał zamiast stacyjki jakiś przełocznik to z niego muszą wychodzic 4 kable czy mogą dwa do do włączania i wyłączania zapłonu?
  
Kori
03.11.2012 09:05:14
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1042739
Od: 2012-9-15
mogą wychodzic z niego dwa przewody. potrzebujesz tylko raz przerwac obwód zeby było gaszenie , stacyjka to takie włacznik tylko ze podwójny załącza dwa lub wiecej obwodów. Mozesz zrobic tak ze dajesz włącznik na odcięcie zapłonu i juz. np jak ten stop engine w manetce. pojedynczy przełącznik , a światła i reszta załączasz osobnym włącznikiem jesli nie posiadasz stacyjki.
  
karol09
03.11.2012 13:10:27
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1042910
Od: 2012-9-23
moge użyc tego przełącznika przy manetce zamiast stacyjki? jak jeszcze do tego wszystkiego podłączyc kontrolke luzu i czujnik temperatury?
  
Kori
03.11.2012 16:50:25
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1043035
Od: 2012-9-15


Ilość edycji wpisu: 1
Mozesz użyc tego przełącznika do przerwania obwodu zapłonu na manetce

kontorlka luzu : niebieski przewód wychodzący z silnika podłączasz do zarowki w zegarach N a drugi koniec zarówki do + na akumulatorze. jak wbijasz luz to kontrolka świeci

czujnik temperatury :

jak zdejmiesz zegary to od czujnika wychodzą 3 przewody Jeden zielony chyba i dwa brązowy i niebieski/.// nie sugeruj sie kolorami bo u mnie takie były. Jeden ten jak by centralny u mnie był zielony podłączasz do czujnika na głowicy a pozostałe dwa jeden to + z aku a drugi do masy nie pamietam ktory był gdzie ale jak podłaczysz na odwrot to nic sie nie stanie

  
karol09
03.11.2012 20:21:17
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1043233
Od: 2012-9-23
z czujnikiem i luzem już rozumiem a ci\oz przełącznikiem jeden kabel wpinam między cewke a moduł czyli w ten pomarańczowy kabel a gdzie podłączyc drugi koniec od przełącznika? do masy?
  
Kori
03.11.2012 21:34:57
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1043280
Od: 2012-9-15
poprostu rozetnij przewód pomaranczowy lub ktory kolwiek z modułu i masz 2 przewody tam wstawiasz włącznik dwa przewody z włącznika do tych przecietych. i masz odcięcie.
  
karol09
03.11.2012 22:08:01
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1043298
Od: 2012-9-23
z regulatora napięcia wychodzą 3 kable który do czego podłączyc tak żeby było ładowanie?
  
Kori
04.11.2012 14:27:37
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1043649
Od: 2012-9-15


Ilość edycji wpisu: 1

Ilość edycji Admina: 1
Hmm... napewno jeden do masy , drugi do przewodu żółto czerownego wychodzącego z zapłonu a trzeci do + na akumulatorze... Szczerze , moj poleciał prosto w śmietnik. miałem założony od chinskiego skutera 4 pinowy. poszukaj gdzies w necie... ale wydaje mi sie ze patrzac na piny to dwa sa ułozone rownolegle do siebie a jeden prostopadle | | pierwszy od lewej do żołto czerownego , drugi do + na aku a ten trzeci lezący na płasko __ do masy. gdyby ładowania nie było to zamien na odwrot ten zołto czerowny z tym co idzie do aku. nie zaszkodzi mi odwrotne podłączenie


Obrazek
  
karol09
10.11.2012 13:34:59
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1047607
Od: 2012-9-23
Dzisiaj dopiero wziołem sie za podłączanie i tak patrzyłem na pozostałości po mojej elektryce i patrząc na regulator to pierwszy od lewej wychodzi żółto cerwony kabel i idzie do żółto czerwonego z silnika, drugi to czerwony do aku a trzeci leżący na płasko to białi i idzie do białego wychodzącego z silnika cze przypadkiem nie trzeba tego tak podłączyc? bo jak podłączyłem tak jak ty napisałeś to niema łądowania. dodam jeszcze że do regulatora byłprzykręcony czarny kabel to może ten ma byc do masy?
  
Kori
11.11.2012 11:30:05
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1048096
Od: 2012-9-15
jest kilka wersji tych regulatorów... mozliwe ze tak jak jest u ciebie to jest dobrze. regulator moze miec mase na obudowie . żołto czerwony z silnika to światła a biały ładowanie. czerwony do aku pod plus i powinno działać
  
karol09
17.11.2012 13:50:08
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1051721
Od: 2012-9-23
Podłączyłem to tak i teraz już jest łądowanie. a jak jeszcze podłączyć żarówke od podświetlania zegarów? jeden do + a drugi do masy? bo teraz podłączyłe sobie jeden do niebieskiego od luzu a drugi do + a jak wiadomo świeci się tylko na luzie a chciałbym żeby sie cały czas świeciło.
  
Kori
18.11.2012 15:12:23
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1052336
Od: 2012-9-15
podłącz pod ten drugi obwód co ci mowiłem.. stacyjkla ma załaczac dwa obwody.. jeden od zapłonu a drugi od podświetlenia i lampa tył..
  
Name
23.11.2012 20:48:16
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #1056077
Od: 2012-9-23
jak podłączyć światła w dt 80 lc2?nie mam stacyjki ani ni tylko zapłon i przełącznik przy kierownicy
  
Kori
25.11.2012 20:40:58
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1057470
Od: 2012-9-15


Ilość edycji wpisu: 1
swiatła to żołto czerowny wychodzacy z silnika. Z przełącznika od zmiany świateł masz 3 przewody środkowy jako wprowadzający i dwa jeden od długich a drugi od krotkich. te dwa podłaczasz do dwoch włókiem zarowki a ten żołto czerwony jako srodkowy. Przełaczajac zmieniasz tylko zamkniecie obwodu . środek+długie lub środek+ krotkie
Włącz i wyłacz swiatła sobie odpusc bo to i tak nie przydatne. masz obowiazek jazdy na swiatłach cały rok. W dt jak masz wszytsko ogarniete to dodatkowy opor zarowki przy kopaniu nie robi roznicy w zapalaniu
  
Name
30.11.2012 22:12:26
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #1061033
Od: 2012-9-23
nie potrzeba regulatora napięcia żeby mi żaróek nie popaliło?
  
karol09
01.12.2012 11:29:55
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 45 #1061257
Od: 2012-9-23
potrzeba
  
Kori
02.12.2012 14:56:34
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1061932
Od: 2012-9-15
jak podłaczysz tył pozycje i przod radem to mozesz olac regulator. przod 35W tył 21W i śmigasz normalnie przy minimum okablowania chyba ze chcesz przod z cewki i tył z aku to reg by sie przydał

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ELEKTRYKA » YAMAHA DT 80 - SCHEMAT PODŁĄCZENIA ELEKTRYKI NA KRÓTKO. SAM ZAPŁON

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

© Wszelkie prawa do kopiowania zawartości forum zabronione