| |
Kori | 23.09.2012 17:34:07 |

Grupa: Administrator 
Posty: 137 #1015278 Od: 2012-9-15
| Mulenie podczas docierania powoduje ze odkłada sie na tłoku nagar i cisnienie w cylindrze nie wypiera odpowiedniego nacisku na pierscienie. Tylko o to chodziło z muleniem. a o progach na cylu z tego efektu nie było mowy. Mowilismy o stałym trzymaniu obrotów |
| |
marcodado | 23.09.2012 19:23:15 |


Grupa: Użytkownik
Forum Yamaha dt: Puńców
Posty: 50 #1015340 Od: 2012-9-15
| Próg się robi na dotarciu.. o tym mówię. _________________ Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo.. |
| |
Twoj_Pan_Endo | 23.09.2012 20:21:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 24 #1015382 Od: 2012-9-23
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Na kutasie ci się próg robi, a nie na dotarciu. Prób się robi zawsze i jest to normalne zjawisko. Pisząc mulenie chodziło mi właśnie o jazdę na jednostajnych obrotach. |
| |
marcodado | 23.09.2012 21:33:16 |


Grupa: Użytkownik
Forum Yamaha dt: Puńców
Posty: 50 #1015462 Od: 2012-9-15
| Kompletny idiota, won stąd buraku przebrzydły ! _________________ Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo.. |
| |
marcodado | 23.09.2012 21:34:59 |


Grupa: Użytkownik
Forum Yamaha dt: Puńców
Posty: 50 #1015467 Od: 2012-9-15
| Mulenie to jednostajne obroty.. wypad z tymi mądrościami nie wartymi świeczki.. _________________ Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo.. |
| |
1vip2 | 23.09.2012 22:24:32 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 31 #1015525 Od: 2012-9-15
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Po ile kilometrach można sie spodziewac progu w cylindrze ?? |
| |
marcodado | 23.09.2012 22:30:30 |


Grupa: Użytkownik
Forum Yamaha dt: Puńców
Posty: 50 #1015529 Od: 2012-9-15
| Jak docierasz jak ciula to po 150 km.. _________________ Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo.. |
| |
Twoj_Pan_Endo | 23.09.2012 22:32:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 24 #1015532 Od: 2012-9-23
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Ostatni raz powtarzam, że sposób docierania nie ma nic wspólnego z tworzeniem się progu na tulei, który i tak powinien nas gówno obchodzić. W docieraniu ważne jest uszczelnienie pierścieni przez jazdę pod obciążeniem. |
| |
ya125mx | 12.08.2013 01:00:04 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 55 #1566442 Od: 2013-2-8
| sorka koledzy ze po takim czasie pisze ale zonka złapałem z docieraniem... docierałem powoli wossnera na castrolu domieszanki... docierka powoli,tak jak to większość radzi... i co? tłok czarny i pierscienie nie do wyjęcia z rowków w tłoku... teraz docieram namure i kontrolnie zdjąłem cylinder ażeby obejrzeć i okazuje sie ze przy docieraniu w zasadzie przez normalne użytkowanie(głownie w terenie) tłok nie dość ze jest ładny i czysty to jeszcze pierscienie wyglądają jak dopiero założone(a zrobiłem juz ok 400km).reasumując docieranie bez oszczedzania raczej się sprawdza |