Forum Yamahadt.iq24.pl moduły dt 80 tuning serwis porady zdejmowanie blokad, giełda.Yamaha DT 125, DT 80,DT 50.serwisówki DT pytania i odpowiedzi . Motocykle i Motorowery Yamaha
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » MECHANIKA » NOWY TŁOK I SZLIF CYLINDRA = PROBLEM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Nowy tłok i szlif cylindra = problem

  
krzyhu
26.10.2013 14:30:15
Grupa: Użytkownik

Posty: 20 #1636969
Od: 2013-7-29
Witam, zrobiłem szlif cylindra i kupiłem nowy tłok.
Po złożeniu silnika i pierwszym odpaleniu wszystko chodziło tak jak należy.
Trzymał niskie obroty, reagował na regulacje obrotów na biegu jałowym, reagował na kręcenie śrubką od mieszanki.
Problem jest taki, że kiedy próbuje delikatnie odkręcić gaz to odrazu robi buuu i gaśnie.
Odpala z 1-2 kopa, kompresja jest dobra.
Na wszystkie regulacje gaźnika jak już mówiłem reaguje.
Wymieniłem świece, nie pomogło.
Dokładnie wyczyściłem gaźnik, nie pomogło.
Iglica jest ustawiona na 2 szczeline od góry, zmieniałem na 3 od góry(nie chiał nawet odpalić, zmieniłem na 1 od góry, było to samo jak na 2.
Kiedy włącze ssanie to go przydusza ale nie wchodzi na obroty.
Dodam, że kiedy manetke odkręce dosłownie jakiś 1-2 mm to obroty zwiększają się o jakies 500.
Wygląda na to, że kiedy przepustnica zaczyna się otwierać to tak jakby nie docierało dalej paliwo.
wyjmowałem filtr, odpalałem bez, to samo.
Robiłem chyba wszystko co się da, moto nie reaguje na nic.

Troche to dziwne, dlatego, że jeszcze na starym tłoku wszystko chodziło tak jak należy.
Tak jakby popsuło się od samego "leżenia"
Prosze o pomoc.

  
yamahadt18
26.10.2013 16:55:56
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1637050
Od: 2013-10-9
Ziomek, dysze do przeczyszczenia i będzie git
  
krzyhu
26.10.2013 18:10:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 20 #1637118
Od: 2013-7-29
Dysza jest czysta, sprawdzałem i sprawdziłem jeszcze raz.

Zamieniłem gaźnik (miałem dokładnie taki sam mikuni od starego silnika i jest ciut lepiej,tzn moto na niskich obrotach chodzi dobrze i troszke lepiej się wkręca o te 500 rpm.
Udało mi się go wkręcić na te 5-6 tys.
żeby to zrobić najpierw musze bez ssania odkręcić manetke o 1-2mm, włączyć ssanie, znowu odkręcić o te 1-2 mm, poczekać aż przejdzie "kryzys" aż złapie obroty i kręci normalnie ale też nie do końca.
Kiedy jest na tych 5-6 tys to przy dalszym odkręceniu manetki jest dalej buuu.
Dysza w tym gaźniku też jest czysta.

Kończą mi się pomysły płacze
  
yamahadt18
27.10.2013 10:38:19
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1637719
Od: 2013-10-9
a zawór membranowy? bo on też może być przyczyną.. a tłok dobrze założyłes?
  
krzyhu
27.10.2013 10:41:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 20 #1637721
Od: 2013-7-29
No właśnie to pozostaje mi jeszcze do sprawdzenia.
Niedługo sprawdze i odrazu dam znac.

Tak tłok jest na 100 % dobrze załozony, strzałka zwrócona ku tłumikowi
  
krzyhu
27.10.2013 16:49:27
Grupa: Użytkownik

Posty: 20 #1637971
Od: 2013-7-29
Problemem okazał się zawor membranowy (wygięte blaszki).

Bardzo dziękuje wszystkkm za pomoc.
  
yamahadt18
28.10.2013 08:29:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1638354
Od: 2013-10-9
przez zawór dostawała za dużą dawke powietrza i się dusiła. proszę

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » MECHANIKA » NOWY TŁOK I SZLIF CYLINDRA = PROBLEM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

© Wszelkie prawa do kopiowania zawartości forum zabronione