Forum Yamahadt.iq24.pl moduły dt 80 tuning serwis porady zdejmowanie blokad, giełda.Yamaha DT 125, DT 80,DT 50.serwisówki DT pytania i odpowiedzi . Motocykle i Motorowery Yamaha
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » EKSPLOATACJA MOTOCYKLA » NAPĘD

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Napęd

  
marcodado
15.09.2012 22:59:21
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Forum Yamaha dt: Puńców

Posty: 50 #1009932
Od: 2012-9-15
Jeżeli ktoś jeździ w terenie, mocno kręci moto to powinien wymieniac napęd co sezon. Szkoda oszczędzac, ponieważ na wyrobionym napędzie jest większe prawdopodobieństwo spadnięcia łańcucha i rozwalenie karteru. Jak ktoś ma SM czyli jeździ po drodze to napęd mu posłuży dośc długo. Jeżeli ktoś chce aby napęd dłużej wytrzymał zaleca się kupowanie zębatki z większą ilością zębów.
_________________
Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo..
  
Kori
16.09.2012 10:49:07
poziom 3

Grupa: Administrator 

Posty: 137 #1010036
Od: 2012-9-15
Rodzaje łańcuchów Motocyklowych

Oring Czy Xring ?
wiele osob zadaje często pytanie czym różnią sie owe łancuchy

Róznia sie O i X, czasem XW, czyli przekrojem elementu uszczelniajacego ogniowo. W X zosatnie trcohe smarowidla miedzy nozkami iksa , a w XW jeszcze wiecej. wytrzymalosc natomiast nie ma nic wspolnego z typem uszczelnienia. moze byc lncuch nawet bez O ringow wytrzymalszy od X ringowego.
co do naciagu łancucha :
- za mocno naciągnięty - zniszczy lancuch, lozyska: skrzyni i zabieraka w tylnym kole
- za luzny - zniszczy lancuch, zebatki, element tlumiacy (gumowy) w tylnym kole.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » EKSPLOATACJA MOTOCYKLA » NAPĘD

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

© Wszelkie prawa do kopiowania zawartości forum zabronione