Szlif cylindra.
Witam, wczoraj podczas wysokich obrotów na biegu jałowym coś strzeliło w silniku, stracił kompresje.
Dzisiaj zdjąłem cylinder i okazało się, że pierścienie uległy totalnemu zniszczeniu.
Na głowicy i spodzie cylka widać opiłki pierścieni, tłok do wyrzucenia.
Teraz mam problem, pierścienie jak widać powyrzucało po całym cylku i obawiam się, że część wpadła do korbowodu.
Wyjąć silnik i rozpołowić go (jeśli już będę musiał to zrobić, to wypruje z niego wszystko i dokładnie wyczyszcze)czy zostawić tak jak jest, z tym, że kupić nowy tłok, pierścienie i zrobić szlif.
Kolejeny problem jest taki, że nie wiem po ilu szlifach jest cylek.
Mam nowy tłok do DT 80 ale ma on duże luzy kiedy wkładam go do cylindra (bez pierścieni)stary tłok pasuje "idealnie".
Co mam z tym zrobić?
Zawieść cylider do zakładu ślusrasko tokarskiego, żeby go pomierzyli i ewentualnie zrobili szlif ?


  PRZEJDŹ NA FORUM