Docieranie
    Kori pisze:

    Owszem , Moge rozwinąć. Jednostaje obroty powoduja iż tłok przesuwa się góra dól ruchem jednostajnym wypierając na pierscieniach tylko w dwóch miejscach napręzenia, Na dole tulei i na górze. Przez co nawiększa siła parcia jest na górze tulei i powoduje wybicie progu . Tłok przejmuje również obciążenia związane z trybem pracy silnika tak jak korba.
    Ktos kiedys zbadał iz powolna jazda na najwyższym biegu bardziej obciąża korbowód niż na wysokich obrotach. Przeciążenia w silniku na korbie sięgają 3 krotnosci tego co wychodzi na koło.

Według twojej teorii, przy ostrzejszej jeździe pierścienie będą wywierały nacisk na całej długości skoku tłoka, co i tak zrobi próg, bo pierścienie nie dojeżdżają do krawędzi tulei... Weźcie się zastanówcie najpierw, a nie próbujecie na siłę pisać mądre rzeczy.


  PRZEJDŹ NA FORUM